Viste du at Vestegnens Hestebeslag sidder fast ved telefonen ALLE hverdage mellem kl. 7.00 – 8.00 på 43963291

Med den daglige telefontid, sidder vi klar ved telefonen og er klar til at betjene dig og din hest, ingen forstyrrende elementer i baggrunden, her kan vi finde en tid til dig og din hest, søge i journalerne, se din næste tid, ændre din næste tid, stort set svare på alt. Du kan altid fange os på mobilen, men her er den fast i bilen, så vi ikke bliver forstyrret når vi arbejder på din hest, derfor kan det forekomme at du ringer forgæves på mobilen når vi arbejder, men stadig begrænset hvad vi kan svare på af spørgsmål over mobilen, derfor finder vi det vigtigt at du ved at vi ALTID kan træffes alle hverdage mellem klokken 7.00 – 8.00 på 43963291 så du ikke ringer forgæves.

Vi syntes det er vigtigt med direkte kontakt så man ikke misser nogle informationer af nogen art, derfor kan det også være svært med sms’er eller mail, det er nemmere og hurtigere med direkte kontakt, så ved – både du og vi – at alle informationer er korrekt forstået, alle aftaler osv. bliver noteret i hestens journal, både mht. sygdomme og div. løsninger.

Reg. Beslagsmed Per Andersen
Reg. Beslagsmed Per Andersen

Turnusaftale:
En turnusaftale går i sin enkelt ud på, at vi aftaler et fast interval (normalt 6 uger) alt efter hvad din hest har behov for, dette bliver noteret og vil fremgå på din faktura med, hvilken dag vi kommer til din hest næste gang, den fremsendte dato vil vi ankomme igen og udføre det arbejde vi har aftalt. Da vi så kan pakke vores dage så vi ikke skal køre for mange km, vil du få 10% på alt udført arbejde. Det er også vigtigt at du selv notere dig det næste besøg, og holder hesten inde som aftale på din fremsendte faktura ellers vil det – desværre – udløse et ”forgæves besøg” (derfor endnu vigtigere at du ringer hvis der skulle være ændringer i aftalen, senest dagen før i telefontiden.

Service/Vedligeholdelsesaftale:

En Service/Vedligeholdelsesaftale med fast månedlig betaling går i sin enkelthed ud på, at vi aftaler hvad der skal udføres i fremtiden, og at du overfører et fast beløb hver måned iflg. fremsendte kontrakt (godkendt at begge partner) og på denne måde vil der blive indregnet en rabat på 15% 

Skal man oprette en fast aftale?
Nej, det er absolut ingen betingelse for at bruge Vestegnens Hestebeslag, men er en stor fordel for begge parter, men når du bestiller, kan der være lidt ventetid på besøg idet der skal findes en tid manuelt. Så når vi har betjent din hest nogle gange og du og din hest er tilfredse med det udførte arbejde, kan man nemt vælge turnus til eller fra, så ingen betingelse, men blot et tilbud til dig og din hest.

Gyldne Regler
Men ens for alle, er det vigtigt at du ser/læser de ”Gyldne regler” dette gælder for alle kunder, det er simple regler som gælder for at vi kan udføre vores arbejde så rigtigt og så godt som muligt.